EVENTS
Newly Admitted Students - Residence Permit Applications
.    

The students who have completed their online pre-registration will NOT be applying for “Student Residence Permit”. You are not able to get your Student Certificates yet, since the school has not started. Instead, please apply for “Short Term Residence Permit”, add your Pre-Registration Form to the file, go to your appointment on your appointment date, and apply yourself.

Do not send your documents by post since you are not entitled to apply for “Student Residence Permit” yet. Please call 157 for your questions about the Residence Permit.

Please do not call the university for your questions about the Residence Permit. You can get the right information only from the Immigration Office.

    ------------------------------------------------------------------------------------------

Üniversitemize ön kayıt yaptıran öğrenciler, henüz öğrenci belgesi alamadıklarından İkamet İzni başvurularını “Kısa Dönem” olarak tamamlayıp başvuru dosyalarına “Ön Kayıt Formu”nu ekleyerek randevu günlerinde randevularına gidip başvurularını kendileri yapmaları gerekmektedir.

Ön kaydınızı tamamladıysanız lütfen üniversiteye belge göndermeyiniz. Üniversitemize yalnızca “Öğrenci İkamet İzni”ne başvuranlar belge gönderebilirler. İkamet ile ilgili sorularınıza 157 Göç İdaresi hattını arayarak cevap alabilirsiniz.

Üniversitemizi lütfen ikamet işlemleriniz için aramayınız. Doğru ve sağlıklı bilgi alabilmeniz için Göç İdaresi ile görüşmelisiniz.